Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Informacje od Organizatorów:
Ruszył nabór zgłoszeń do ogólnopolskiego projektu Inkubator Innowacji Społecznych Włącznik 2.0.
Organizatorzy zachęcają do zgłaszania innowacyjnych rozwiązań z obszaru włączenia społecznego, które przyczynią się do poprawy sytuacji osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. W Inkubatorze rozwijane będą najlepsze pomysły poprawiające dostęp tych osób do potrzebnych im usług i dóbr, zwiększające ich społeczną integrację i partycypację, sprzyjające włączeniu społecznemu.
Autorzy najlepszych pomysłów otrzymają na kolejnym etapie granty na opracowanie swojej mikroinnowacji, przetestowanie jej w praktyce wraz z odbiorcami i użytkownikami oraz jej finalne dopracowanie. Średnia wysokość grantu to 75 tys. zł.
Wybrani innowatorzy, którzy pomyślnie przejdą ocenę formalną i merytoryczną, zostaną objęci wsparciem finansowym, merytorycznym oraz organizacyjnym ze strony Inkubatora na wszystkich etapach pracy nad wypracowaniem innowacyjnego rozwiązania.
W projekcie mogą wziąć udział podmioty prywatne (w tym osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz grupy nieformalne składające się z min. 2 osób fizycznych) albo publiczne mające pomysł na nowe, niefunkcjonujące jeszcze w Polsce, rozwiązanie (usługę, model działania, produkt) odpowiadające na potrzeby osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
Formularz Karty Innowacji w formie skanu dokumentu podpisanego przez osoby uprawnione należy przesłać w wersji elektronicznej do dn. 12 czerwca 2024 r. do godziny 23:59 na adres: wlacznik@spoldzielnie.org. Jest to jedyny dokument wymagany na tym etapie. Przesłanie formularza w wyżej wskazanym terminie i na wyżej wskazany adres jest niezbędnym warunkiem możliwości dalszego udziału w I turze naboru.
Na tym etapie należy przesłać wypełniony formularz w formie skanu podpisanego przez zgłoszeniodawcę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z właściwym rejestrem (np. w formie pliku PDF). Dodatkowo prosimy o przesłanie formularza w wersji tekstowej (np. w Word, Open Office Writer). Formularz musi być kompletny, zgodny z zamieszczonym powyżej wzorem, czytelny, wypełniony w języku polskim. Należy zwrócić uwagę na konieczność podpisania formularza w trzech miejscach (pod Deklaracją Uczestnictwa oraz pod dwoma różnymi klauzulami informacyjnymi).
Więcej informacji o naborze można znaleźć na tej stronie internetowej.
Projekt Włącznik 2.0 realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V Innowacje społeczne.